مزایا نصب پنجره های دو جداره

مزایا نصب پنجره های دو جداره

وقتی خانه شما به میان می آید ، پنجره ها یکی از مهمترین قسمت های خانه شما هستند. اجر ا و نصب درب و پنجره مناسب ، مزایای بی شماری را برای شما به ارمغان می آورد و می تواند از نظر راحتی و کارایی خانه شما نقش اساسی داشته باشد.اگر می خواهید راحتی و بهره وری انرژی ساختمان خود را بهبود بخشید ، پنجره های دو جداره گزینه مناسبی هستند.

شیشه دو جداره از قاب upvc ، چوب یا آلومینیوم و دو صفحه شیشه ای با فضای 12 تا 16 میلی متر بین آنها تشکیل شده است.همچنین یک نوار فضا وجود دارد که برای ایجاد این شکاف ، ورق های شیشه ای را از هم دور نگه می دارد ، که معمولاً پر از هوا و یا کمتر از آن با گاز آرگون است.

از آنجا که ما به طور فزاینده به دنبال این هستیم که خانه های خود را در زمستان گرم و در تابستان خنک کنیم ، افکار به سمت پنجره های دو جداره به عنوان روشی ساده برای رسیدن به این هدف کشیده میشود.پنجره های دو جداره یک روش عالی برای نگه داشتن گرما در داخل ساختمان ها به منظور کارآیی بیشتر آنها در انرژی میباشد و فواید آنها اغلب در ماه های سرد سال مورد توجه قرار می گیرد.با این حال ، فقط در زمستان نیست که پنجره های دو جداره ایده ای خارق العاده هستند ، آنها همچنین در طول تابستان گرما را نگه می دارند تا خانه ها و دفاتر را در هوا گرم ، خنک نگه دارند.

فیدار تولید کننده انواع رنگ الکترواستاتیک اصفهان

مزایای پنجره های یو پی وی سی

صرفه جویی در مصرف انرژی

پنجره های دو جداره را به عنوان یکی از راه های کاهش هزینه های مصرف انرژی در خانه خود در نظر بگیرید.با نصب پنچره های دوجداره ، برای گرم کردن خانه در فصل زمستان و خنک کردن آن در فصل تابستان از انرژی کمتری استفاده می شود و این بدان معنی است که صورتحساب شما به میزان چشمگیری کاهش می یاید.

کاهش سر و صدا

سر و صداهای محله ، ترافیک ، بازی بچه ها ، همه می توانند وارد خانه شوند.اگر در یک منطقه شلوغ و پر سر و صدا زندگی می کنید ، حتما به جای پنجره های معمولی پنجره های دو جداره را در نظر بگیرید.پنجره دو جداره می تواند صدای ناخواسته خارجی را کاهش دهد و خانه ای آرام تر و ساکت تر ایجاد کند.

ایمنی و امنیت

پنجره های یک جداره مخصوصاً در مقابل شکستگی آسیب پذیر هستند و از این جهت ایمنی نیستند.اما پنجره های دو جداره هم ایمنی و هم امنیت را بهبود می بخشند.شکستن آنها سخت تر از پنجره های معمولی است.این بدان معناست که اگر فرزندان كوچكی داشته باشید ، ایمن تر هستند و همچنین باعث می شوند كه ورود به داخل ساختمان بسیار سخت تر شود.

مزایای پنجره دوجداره

متوقف کردن آسیب UV

همه دوست دارند در آخر هفته ، نور خورشید از پنجره ها عبور کند که باعث می شود کل خانه آرام و جدید به نظر برسد.اما نور خورشید باید کنترل شود در غیر این صورت می تواند آسیب زیادی به مبلمان و پوست شما وارد کند.لعاب دوگانه ورود پرتوهای UV را محدود می کند و اثاثیه شما را از آسیب نجات می دهد.

همانطور که از لیست ذکر شده در بالا می بینید ، شیشه دو جداره مزایای زیادی برای خانه شما و امنیت آن دارد.اگر مرتباً صدای بیرون را می شنوید یا اگر نمی توانید خانه خود را در طول ماه های زمستان گرم کنید ، اگرچه صورتحساب های شما فوق العاده زیاد است ، احتمالاً پنجره های شما کارآمد نیست و برای رهایی از این مشکلات پنجرهای دو جداره را جایگزین پنجره های قدیمی خانه خود کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه فیدار استاتیک ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *