نکات لازم برای خریداری رنگ های ساختمان

نکات لازم برای خریداری رنگ های ساختمان

نکات لازم برای خریداری رنگ های ساختمان

در سال های اخیر استفاده از انواع رنگ ها ساختمانی، برای طراحی دکوراسیون ساختمان ها رواج پیدا کرده است. شرکت های تولیدی رنگ های ساختمانی همواره در تلاش هستند تا بتوانند رنگی را تولید و به بازار عرضه کنند، که بتواند علاوه بر نیازهای ساختمانی در زمینه خدمات رنگ کوره ای اصفهان نیاز ها را نیز برطرف کنند. رنگ های ساختمانی قسمت های مختلف سطوح داخلی و خارجی را پوشش می دهد، از این جهت انتخاب رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون فضای ساختمان ها می گذارد. در زمان اجرای نقاشی ساختمان بهتر است رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت، متناسب با دکوراسیون فضای ساختمان ها باشد. در طول روز افراد مدت زمان زیادی در تماس مستقیم با رنگ های ساختمانی هستند، از این جهت نوع رنگ انتخابی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه افراد داشته باشد. از این جهت بهتر است در زمان انتخاب آن ها، به روانشناسی رنگ ها توجه کنید. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درباره خرید رنگ ساختمان و نکاتی درباره انتخاب بهترین آن ها، بدست آورید.

رنگ ساختمانی

بهترین رنگ های ساختمانی

این موضوع که رنگ ساختمانی شما تا چه اندازه می تواند به عمق دیوارها نفوذ کند، به میزان کیفیت و غلظت رنگدانه های موجود در رنگ بستگی دارد. هر چقدر رنگدانه های به کار رفته در رنگ های ساختمانی بیشتر باشد، عمق نفوذ آن ها نیز بیشتر می شود. این بدین معناست که هنگام استفاده از آن ها، رنگ درخشان تر دیده می شود. در مقایسه با انواع رنگ های ساختمانی، رنگ های پلاستیکی از قیمت مناسب تری برخوردار است. از این جهت شما می توانید با استفاده از رنگ های پلاستیکی به سرعت و بدون نیاز به زیرسازی، سطوح مختلف ساختمان را رنگ آمیزی کنید. اگر قصد دارید دیوارهای داخلی ساختمان ها را رنگ آمیزی کنید، بهتر است از رنگ های روغنی استفاده کنید. رنگ های اکریلیک در مقایسه با رنگ های روغنی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است. فروش رنگ اکریلیک به صورت مات، نیمه براق، براق در بازار است. برخی از رنگ های ساختمانی عایق گرمایی و صوتی خوبی نیز هستند. اگر قصد خرید انواع رنگ های ساختمانی با کیفیت را دارید بهتر است به مراکز معتبر خرید و فروش انواع رنگ صنعتی مراجعه کنید.

خرید رنگ ساختمان

قبل از خرید انواع رنگ های ساختمانی بهتر است اطلاعاتی درباره مشخصات هر یک از آن ها داشته باشید، این امر در راستای خرید بهتر به شما عزیزان کمک شایانی می کند. هنگام خریداری رنگ از عمده فروش رنگ ساختمان، رنگی را انتخاب کنید که در هنگام رنگ آمیزی بهترین پوشش را روی سطوح ایجاد کنند. فناوری نقاشی ساختمان اصفهان به طور چشمگیری بهبود یافته است به طوری که دوام آن ها نیز بیشتر شده است. ممکن است در زمان خرید رنگ های ساختمانی به قیمت آن ها بیشتر از کیفیت رنگ توجه کنید، این امر باعث می شود تا در دراز مدت شما عزیزان با مشکلات بسیار جدی ای روبه رو شوید. هر چقدر میزان متریال به کار رفته در تولید رنگ های ساختمانی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، بر روی سطوح رنگ آمیزی شده در گذر زمان گرد و غبار کمتری ایجاد می شود و در صورت ایجاد شدن لکه بر روی آن ها می توان به سرعت سطوح را پاک کرد.

خرید رنگ ساختمان

هنگام خریداری رنگ های ساختمانی بهتر است به میزان متراژ ساختمان ها توجه کنید. شما عزیزان می توانید بر اساس متراژ و میزان بودجه خود، رنگ های ساختمانی مورد نیاز خود را خریداری کنید. انواع رنگ های ساختمانی بر اساس میزان کیفیتی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند. اگر فضای ساختمان شما کوچک است، بهتر است رنگ هایی با طیف روشن را انتخاب و خریداری کنید. در زمان خرید رنگ های ساختمانی همچنین باید به نوع دکوراسیون و فضای طراحی ساختمان ها نیز توجه کنید. یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید رنگ های ساختمانی باید به آن توجه کنید میزان VOC به کار رفته در رنگ است. در ادامه درباره این فاکتور رنگ بیشتر توضیح داده شده است.

رنگ VOC چیست؟

VOC به معنای ترکیبات آلی فرار است که معمولا در مصالح ساختمانی مانند رنگ ها و پوشش ها یافت می شود. این VOC های حاوی کربن به رنگ های معمولی کمک می کند تا به خوبی و به سرعت خشک شوند و از ایجاد رگه در آن ها جلوگیری می کند. این فاکتور همچنین می تواند باعث بهبود کیفیت کاربردهای پوششی رنگ های ساختمانی شود. با این حال استفاده از محصولات دارای VOC می تواند نشان دهنده یک نقطعه ضعف نیز باشد. VOC ها تمایل دارند که که گازهای مضر را آزاد کنند، این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شود. بوی قوی رنگ ها نشان دهنده این موضوع است که درون ترکیبات آن مواد شیمیایی وجود دارد، این مواد شیمیایی می تواند بر روی تنفس انسان تاثیر زیادی بگذارد. از آن جایی که مردم هموراه به دنبال استفاده از محصولاتی هستند که کمترین آسیب را به سلامت آن ها بگذارد، پیمانکاران و نقاشان به دنبال جایگزین کردن رنگ های پرخطر هستند.

رنگ های ساختمانی استاندارد

رنگ هایی که مقدار کمی VOC دارند، در مقایسه با رنگ های معمولی از بوی کمتری برخوردار هستند و گازهای مضر کمتری را نیز منتشر می کنند. با این حال به دلیل کاهش VOC، رنگ نیز بسیار سریع تر خشک می شود. این امر باعث می شود میزان رنگ کمتری رنگ جریان یابد، برای جبران این موضوع باید از این نوع رنگ ها به درستی استفاده کنید. هنگام استفاده از آن ها بهتر است رنگ را به خوبی هم بزنید، سپس از غلتک های مصنوعی برای ایجاد ظاهری یکنواخت و صاف بر روی سطوح استفاده کنید.

سخن پایانی

برای خرید بهترین نوع رنگ ها نکات لازم برای خریداری رنگ های ساختمان ، در این مقاله مطالبی گفته شد. شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه و میزان بودجه خود از انواع رنگ های ساختمانی برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان های خود استفاده کنید. امروزه شرکت های متفاوتی در زمینه عرضه انواع رنگ های ساختمانی فعالیت دارند، از این جهت بهتر است بهترین برند را برای رنگ آمیزی ساختمان ها خود انتخاب کنید. قبل از رنگ آمیزی سطوح اگر قسمتی از دیوار دچار فرو رفتگی و یا ترک است بهتر است قبل از رنگ آمیزی، زیرسازی سطوح را به درستی انجام داده و سپس رنگ آمیزی را شروع کنید. برخی از رنگ های ساختمانی نیاز به زیرسازی ندارند. در زمان خریداری، حتما به مشخصات فنی هر یک از رنگ های ساختمانی دقت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *