رنگ الکترواستاتیک اصفهان

رنگ های صاف
رنگ های چکشی
رنگ های چرمی
رنگ های ورنی
رنگ های متالیک
رنگ های طرح چوب و سنگ
رنگ های سمباده ای
رنگ کوره ای اصفهان

چه بخواهید اتومبیل خود را نقاشی کنید و چه سطوح فلزی دیگر ، استفاده از رنگ الکترواستاتیک راهی عالی برای انجام این کار است.اگرچه سیستم پاشش رنگ الکترواستاتیک تکنیک جدیدی برای نقاشی نیست ، اما اخیراً با توجه به توسعه فناوری ، اجرای آن در بین شرکتهای صنعتی افزایش یافته است.

وقتی که یک بادکنک را روی سرتان مالش دهید و آنگاه آن بادکنک را به دیوار نزدیک کنید ، بادکنک به دیوار میچسبد.با مالش بادکنک ، شما الکترون ها را آزاد کرده و بار منفی را روی سطح آن ایجاد می کنید و زمانی که شما آن را در برابر جسم با بار مثبت مانند دیوار قرار دهید ، به آن می چسبد.
مثال بالا یک مدل ساده است که اصل رنگ آمیزی با اسپری الکترواستاتیک را نشان می دهد.اعمال کننده رنگ یا رنگ خود به عنوان ذره ای با بار منفی عمل می کند و سطح فلز قطعه کار شما به عنوان یک بار مثبت کار می کند.

پیوند مغناطیسی قوی ایجاد شده بین سطح و رنگ ، یک رنگ یکنواخت و ماندگار را ایجاد می کند ، که باعث می شود در تجهیزات و ماشین های فلزی بسیار مطلوب باشد.

مزایای استفاده از رنگ الکترواستاتیک:

  • سیستم پوشش با رنگ الکترواستاتیک اصفهان ، می تواند به طور کامل طی چند ساعت انجام شود.بنابراین نقاشی الکترواستاتیک میتواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که می خواهند کار را به سرعت انجام دهند.
  • اسپری رنگ الکترواستاتیک دارای سرعت انتقال رنگ با راندمان بالا است.این می تواند 98 درصد مایع رنگ را به سطح فلز منتقل کند.به لطف راندمان بالای آن ، دودهای سمی رنگی کمتری در هوا منتشر می شوند که این امر باعث ایجاد محیط کاری ایمن تر می شود.
  • کیفیت نهایی که از اسپری رنگ الکترواستاتیک بدست می آورید در مقایسه با گزینه های دیگر برای پوشش فلزی ، خیلی بالاتر است.کیفیت نهایی در این روش به دلیل پیوند مغناطیسی قوی بین ذرات بسیار برتر است.
  • رنگ الکترواستاتیک ، هنگامی که به صورت حرفه ای استفاده شود ، استحکام سطح فلز را تقویت می کند و باعث می شود فلز در مقابل شرایط سخت آب و هوایی مقاوم شود.
  • رنگ الکترواستاتیک می تواند هزینه های شما را از بسیاری جهات کاهش دهد.
  • سطح فلزی روکش شده با رنگ الکترواستاتیک ، نسبت به سایر سطوح در برابر سایش ، خراشیدگی ، محو شدن و ساییدگی مقاومت بیشتری دارد.

در ابتدا ، نقاشی الکترواستاتیک عمدتاً در کارخانه هایی برای پوشش ماشین آلات استفاده می شد.در سالهای اخیر ، این فناوری پیشرفت کرده است و در ساخت و سازهای تجاری و کاربردهای مسکونی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.مکانهای تجاری و مسکونی از فرآیند پوشش با رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان برای همه چیز استفاده می کنند.

خدمات رنگ الکترواستاتیک اصفهان

کوره رنگ الکترواستاتیک در اصفهان

رنگ الکترواستاتیک در اصفهان

فروش رنگ الکترواستاتیک اصفهان